Hei.

1253206085_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Minä olen M.E.

Nämä ovat päiväni kuvina.

---

Tämä ei ole muotiblogi, sillä minulla ei ole aikaa, halua tai finansseja panostaa muutenkin turhaa rojua täynnä olevan vaatekaappini sisältöön. Vaikka nautin hyvin pukeutumisesta (ja/tai vaihtoehtoisesta, rajoja hakevasta kokeilevuudestakin). En aio luvata kuvaavani jokaikistä tyhmää päähänpistoani, joka vaatekaappia penkoessa tulee mieleen - mutten lupaa olevani kuvaamattakaan. Nämä ovat päiviäni.

Tämä ei kuitenkaan ole Päiväkirja, sillä sellainen minulla on jo ennestään. Ja se on yksityinen.

Eikä tämä ole ammattikuvaajankaan blogi, jossa esitellään huikeita kuvallisia taidonnäytteitä ja kikkaillaan kameravarustuksella tai erityisvalaistuksilla - sillä sellaisia taitoja ja varusteita minulla ei ole. Sen sijaan on digipokkari, kannettava tietokone ja kamerakännykkä, joille tallennetuilla kuvilla en kuitenkaan malta olla tekemättä jotain... Välillä kun onnistaa, saattaa onnellinen saada käsiinsä vähän parempia kuvausvälineitä. Täytyy yrittää saada niilläkin leikittelyt tänne joskus esiin.


Kuvittele täydellinen päivä. Etkö haluaisi muistaa sen ikuisesti?